Vervaldagen en beurtenkaarten/abonnementen

Lopende beurtenkaarten en abonnementen worden verlengd met dezelfde periode als we gesloten zijn.


Wat zijn de huisregels?

We trachten de lessen steeds een fijne beleving te laten zijn voor iedereen. Dat lukt het best als we elkaar respecteren en goede afspraken maken.

1/ Kom op tijd. Eenmaal de deur dicht is, kan je niet meer binnen. De lessen starten steeds met een moment van meditatie, waardoor het zeer storend is wanneer er nog mensen binnenkomen.

2/ Zet je telefoon uit of op vliegtuigmodus. Dat ene uurtje neem je even tijd voor jezelf. Verwacht je een dringende oproep, geef een seintje vooraf aan de lesgever zodat deze op de hoogte is bij het afgaan van de telefoon en het verlaten van de ruimte.

3/ We hebben respect voor onszelf én voor de ander. Dat geldt ook voor het materiaal aanwezig in de Studio. Gebruik het materiaal met zorg en kuis de matjes na gebruik. Zo heeft iedereen telkens een proper matje. 


Moet ik mij uitschrijven als ik niet kan komen?

Graag. Als je dit niet doet dan zal er een lesbeurt in mindering gebracht worden. Doe je dit tot 4u voor aanvang van de les, dan verlies je geen lesbeurt. Neem steeds contact op indien er dwingende redenen zijn zodat we dit handmatig kunnen aanpassen indien nodig zou zijn (0495/42.60.88).


Breng ik zelf mijn matje mee?

Je hoeft niets mee te brengen, alles is in de studio aanwezig. Eventueel een flesje water, en makkelijke kledij om vrij te kunnen bewegen.
Matjes, bolsters, blokken, riemen,… alles is aanwezig om op een veilige manier een yogales te volgen.


Kan ik komen zonder in te schrijven/reserveren?

Dat kan, maar dan loop je het risico dat er geen matje meer vrij is. Indien je niet meer kan inschrijven online en toch wil meevolgen, geef een seintje via telefoon (0495/42.60.88) en dan hoor je meteen of er nog plaats is.
Is het de eerste keer dat je les volgt bij de Studio, dan kan je als proefles meevolgen.


Tot wanneer kan ik een les annuleren?

Als je reeds gereserveerd hebt en blijkt dat je niet aanwezig kan zijn, dan kan je zelf de annulatie inbrengen tot 4u voor aanvang van de les. Indien dit minder dan 4u voor aanvang van de les is, zullen wij de lesbeurt in mindering brengen, tenzij er een dwingende reden is uiteraard.


Kunnen lessen geannuleerd worden door de studio?

Ja, de Studio kan ten alle tijde een les annuleren. We zullen dit doen wanneer er onvoldoende yogi’s zijn (bij minder dan 3 yogi’s) of wanneer er geen lesgever aanwezig kan zijn. Uiteraard is dit niet de bedoeling, we zullen alles in het werk stellen om de lessen steeds te laten doorgaan.

Praktisch betekent dit dat we 4u voor aanvang van de les zullen annuleren bij onvoldoende yogi’s. Wanneer een les doorgaat in de ochtend, dan wordt de avond voordien om 21u beslist om al dan niet te annuleren.

Elke ingeschreven yogi wordt op de hoogte gebracht via mail en, indien je telefoonnummer in je Momoyoga-profiel werd meegegeven, via sms.


Hoe betaal ik de lessen?

Je betaalt bij voorkeur via het reservatiesysteem (Momoyoga) waar je kan betalen met bancontact. Je kan ter plaatse voor aanvang van de les cash of met de payconiq app betalen. Dus cash, app of online bancontact…


Moet ik mijn matje reserveren?

Ja, zo ben je zeker van een matje. Alles gebeurt zo veel mogelijk via de website, zodat we geen mensen aan de deur moeten weigeren. Je kan altijd via telefoon aftoetsen of er op het laatste moment nog een plekje vrij is, dat is geen enkel probleem. Je kan hiervoor sms’en, Whatsappen of via Messenger een bericht sturen naar 0495/42.60.88.